Ode aan een uitstervend fenomeen; een ontmoeting tussen de mens, de zee, het paard en de wind. Het vissen met paarden heeft een lange traditie die teruggaat tot de middeleeuwen. De techniek werd in vele Europese landen beoefend, maar momenteel zijn er nog maar zes mannen die haar beheersen.