Badezimmer
–De experimentele filmmaker Dietmar Brehm werkt veel met found footage materiaal: bestaand materiaal van kennissen, letterlijk gevonden of op rommelmarkten gekocht materiaal, dat hij op alle denkbare manieren intensief bewerkt.