Een visueel gedicht, om precies te zijn een visuele Japanse haiku. Film bevat opnamen van een calligraferende schilder en van tempels in Japan en lijkt een poging om de moderne westerse kijker kennis te laten nemen van de oude contemplatieve Japanse poëzie.