Fotoverhaal gebaseerd op een tekst van William S. Burroughs over Amerikaan die oude Maja teksten probeert te ontcijferen om onsterfelijk te worden. Ah Pook Is Here zal op video worden vertoond, maar is geheel digitaal gemaakt en opgebouwd uit foto’s en videomateriaal dat door Ungerleider is gemaakt in en om de grote moskee in Cordoba.