In the Footsteps of Li Yuan-chia & Delia Derbyshire
Een eerbetoon aan de vriendschap en creatieve samenwerking tussen Madelon Hooykaas, Li Yuan-chia (†1994) en Delia Derbyshire (†2001). Geïnspireerd door het Japanse TEN-CHI-JIN (hemel-aarde-persoon) toont deze poëtische meditatie beelden, tekst en geluid van de drie kunstenaars en van de Hubble-telescoop. Soundtrack door Caro C.