Rocky Tales of Occupation
Een commentaarstem gidst de kijker door een ondergrondse opslag van historische en denkbeeldige relieken, van het Alhambra tot het balkon van Romeo en Juliet. Terwijl de anonieme stem geschiedenissen oprakelt, doemt een parallele geschiedenis op uit het donker van deze prachtige kalksteengroeve, vol fantastie, verveling, geloof en macht.