Lasers creëren verticale kleurvlakken en hologram-achtige lichtvelden in de ruimte – een hypnotische ervaring. Geïnspireerd door de kleur/lichtexperimenten van Bauhaus-kunstenaars Hirschfeld Mack en Moholy-Nagy tovert Munnik in een live improvisatie een universum van zwevende mandala’s, moiré-patronen en strakke ritmes. Niet geschikt voor mensen met epilepsie.