Day in the Life
Een van de meest inspirerende en directe films van de Karrabing, Day in the Life (onderdeel van het Frameworks-programma), beschrijft obstakels die zich op vier momenten in hun dag voordoen. In de gelaagde hiphop-soundscape maken de hulpeloze verklaringen van witte media plaats voor de uiteindelijk krachtige woorden van verzet van de Karrabing.