this country is lonely
RATGIRL is de digitale avatar van kunstenares Jazzard Jaslyn. In Instagramverhalen ensceneert ze de vernederende situaties waarmee mensen in Zuid-Afrika na de apartheid nog altijd te maken hebben. Maar this country is lonely richt zich vooral op het ontmenselijkende en vervlakkende effect van sociale media op ons begrip van complexe humanitaire crises.