Suicidemouse.avi is een schokkende online video die een Mickey Mouse-cartoon een nieuwe context geeft als iets waarop een vloek rust. De vermeende ‘verloren episode’ is zo verontrustend dat hij naar verluidt kijkers tot zelfmoord gedreven heeft. In Christopher Radcliffs handen worden nerveuze reacties versneden met de video zelf, waarmee hij aantoont hoe zelfs de meest onschuldige beelden tot nachtmerries kunnen leiden.