salt, pepper to taste
Een jonge vrouw wil ontsnappen aan de verstikkende sfeer thuis en de Azerbeidzjaanse hoofdstad Baku is geportretteerd in schitterend blauwgrijs, als een tussenzone waar moderniteit en traditie botsen. In de woorden van Allen Ginsberg: "Niemand van ons begrijpt wat we aan het doen zijn, maar we doen in elk geval mooie dingen."