“There are of course 99 names of Allah, but there are 52 niggers. So therefore, I will be playing two of these niggers.” Aldus de Amerikaanse zanger en pianist Julius Eastman en dat resulteerde in de composities Evil Nigger en Crazy Nigger, afkomstig uit ‘Nigger Series’. Ook te zien: Gay Guerilla.