Alle zintuigen worden geprikkeld in deze 3D-film van kunstenaar Anicka Yi waarin smaakchemici de mogelijkheden van uitwisseling tussen soorten onderzoeken om het sensorisch systeem te verbeteren en zintuigherinneringen op te wekken. Als de grenzen tussen soorten poreus blijken, vormt de mens niet langer het middelpunt van de waarnemingswerelden.