Delete Beach
Lemming of Burner – hoe zullen ze zich jou herinneren? Delete Beach is een futuristische vertelling die zich afspeelt in de nabije toekomst en waarin een schoolmeisje zich aansluit bij een antikapitalistische groepering in een samenleving waarin fossiele brandstof illegaal is. Gemaakt in samenwerking met Studio 4°C, een van de belangrijkste animatiestudio’s in Japan.