In een klein, afgelegen stadje in Tunesië droomt de rusteloze Alyssa van een beter leven. Wanneer zich de kans voordoet om in Europa een nieuw bestaan op te bouwen, overtuigt ze haar jeugdvriend Medhi om mee te gaan. Samen vertrekken ze vol hoop en vastberadenheid, maar hun reis blijkt gevaarlijker en onvoorspelbaarder dan verwacht. Terwijl oude trauma’s aan de oppervlakte komen, wordt hun hechte vriendschap zwaar op de proef gesteld.