Dit extreem experimentele werk van de Canadese beeldend kunstenaar Charlotte Zhang toont een beklemmend en onheilspellend visioen van Los Angeles aan de vooravond van maatschappelijke chaos, verbeeld met een impressionistische reeks gebeurtenissen na het plotseling stokken van de vleesbevoorrading van de stad.
Los Angeles, 2028, vlak voor de Zomerspelen. Door een veevirus is er geen vlees of gevogelte meer te koop, net wanneer een kakkerlakkenplaag de stad teistert. Ideale omstandigheden voor een nieuw zakelijk buitenkansje nu de stad op zoek moet naar een nieuwe eiwitbron. Twee jonge mannen, je zou ze kruimeldieven kunnen noemen, bedenken een plan te midden van paranoia en opborrelende woede in de benauwende stedelijke omgeving.
Charlotte Zhangs regiedebuut is een impressionistische verzetsdaad in de vorm van een nachtelijke noir met de punk-energie van no wave. Voor een deel van de werkende klasse van Los Angeles is het ontbreken van een maatschappelijk vangnet hun dagelijkse realiteit: mensen van kleur die in huizen van beton en chroom wonen en te maken hebben met ICE-invallen, helikopters, politiegeweld en milieurampen. Auto’s bieden ruimte aan woede en bruisende vitaliteit. Deze ontberingen worden afgewisseld met een dubbelzinnige collage, gelaagde dialogen, tussentitels en doowopmuziek uit de jaren 50.