Colin (Harry Melling), een parkeerwachter die in een barbershopkoor zingt en nog bij zijn ouders woont, valt voor de knappe motorrijder Ray (Alexander Skarsgård) en gaat een SM-relatie aan die de grenzen van zijn net ontdekte “talent voor toewijding” op de proef stelt.
In zijn gedurfde speelfilmdebuut speelt de Britse filmmaker Harry Lighton met de regels van de romcom – waaronder een ontmoetingsscène in een bar en een makeover – maar dan met leren jasjes, kettingen en hangsloten. De humor in dit onverwachte liefdesverhaal, dat is geïnspireerd op Adam Mars-Jones’ boek Box Hill, zit hem in het contrast tussen het BDSM-rollenspel van Colin en Ray en het burgerlijke geluk van Colins ouders, waarbij niet de personages maar de willekeurige conventies van deze twee werelden het moeten ontgelden.