Lang geleden werd het nummer Time, Time, Time van zanger Daniel Nowak een hit – maar daar is het bij gebleven. Als typische eendagsvlieg probeert hij zijn oude roem volledig uit te melken door zichzelf te vernederen in realityshows en zijn enige nummer te zingen bij weinig sexy gelegenheden als openingen van kleine bedrijfjes. Als de vermoeide en van zichzelf walgende Daniel een zelfmoordpoging overleeft en op een gesloten psychiatrische afdeling belandt, neemt zijn leven een positieve wending – in de vorm van een patiëntenkoor.
Dit zou een amusante komedie kunnen zijn over buitenbeentjes die de wereld veroveren, maar filmmaker Florian Dietrich gaat in zijn tweede speelfilm een stap verder. No Hit Wonder is niet alleen een feest door de stijl, de smaakvolle regie en de briljante acteurs, maar ook dankzij de subtiele emoties en verrassende observaties van de situatie. Een intelligent en vermakelijk meesterwerk!