Deze mix van een jaren vijftig-melodrama en de filmesthetiek van een camp movie of the week uit de jaren tachtig, het speelfilmdebuut van de Amerikaanse comedian John Early, is een sympathiek portret van een vrouw die haar eetstoornis probeert te verbergen en een hilarisch commentaar op de hedendaagse influencercultuur.
Overdag is de onschuldige, zachtaardige Maddie (Early) bordenwasser bij Gourmaybe, een trendy food content creation-bedrijf. ’s Avonds maakt ze heerlijke vegetarische gerechten, gefilmd door haar toegewijde echtgenoot Jake (Eric Rahill). Als een van de video’s viraal gaat en ze ineens veel aandacht krijgt, veroorzaakt de druk een ongelegen terugkeer van haar al jaren sluimerende eetstoornis.
Wanneer ze overweldigd wordt door de gruwelijke realiteit van de influencercultuur – en de commercie – komen haar dierbaarste relaties onder druk te staan, waaronder die met haar pittige, lesbische beste vriendin Deena (Kate Berlant, die vaak met Early werkt) en kan ze haar geheim niet langer verbergen. Zal Maddie haar vooruitgang doorzetten en de moed vinden om trouw te blijven aan zichzelf?
John Early is een van de opvallendste figuren in de Amerikaanse comedy, die voor tv, film en theater werkt en stand-up doet. Als regisseur en met een geweldige cast aan comedians behandelt hij nu dapper en met veel gevoel meerdere lagen van diverse gezondheidsproblemen, met buitensporige humor en een aantal vrolijke knipogen naar de filmwereld en de populaire cultuur. Het resultaat is een van de kostelijkste debuutfilms van dit jaar.