Met expanded cinema, een live radioseance en een performance tussen de lokale bomen wordt de zoektocht naar geesten een methode. Deze vormt een ingang tot een koloniale familiegeschiedenis die decennialang verborgen bleef, letterlijk weggestopt in koektrommels op zolder. Door dit familiearchief te combineren met beelden van Schifts recente reis naar Indonesië komen gefragmenteerde geschiedenissen weer samen. Zo ontstaat een gelaagd verhaal over diaspora en herinneringen waarin voorouderlijke geesten weer zichtbaar worden en het verleden niet wordt afgesloten, maar actief herbeleefd.