Er dreigt een conflict tussen twee zussen van middelbare leeftijd over het bezit van een vakantiehuis op het Kroatische eiland Hvar. Igor Jelinović gebruikt bijtende humor in zijn debuutfilm en geeft blijk van een scherp oog voor de dynamiek tussen samenzwerende familieleden en volwassen zussen.
De aanmatigende Tonina is baas in eigen huis, krijgt altijd haar zin en heeft het nooit bij het verkeerde eind – vindt ze zelf. Als Tonina’s zus ontdekt dat ze stiekem het geliefde vakantiehuis van de familie heeft ingepikt, is het snel uit met de pret. De familie raakt verdeeld, sluit bondgenootschappen en raakt verwikkeld in een fatale strijd, die suddert onder de oppervlakte van een ogenschijnlijk gemoedelijke reünie. De vraag is niet of, maar wanneer de bom zal barsten.
Igor Jelinović situeert zijn zorgvuldig opgebouwde debuutfilm Honey Bunny aan de vredige en pittoreske Kroatische kust, waar de vurige vertolkingen van de cast alle personages constant in een staat van hoogspanning houden. Vrolijkheid en plaatsvervangende schaamte vallen samen in dit familiedrama met hier en daar wat droge humor. Als zich een mooie kans aandient, is familie misschien toch niet het belangrijkst.