Om zijn door zijn vader – de baas van een yakuza-bende – vermoorde oudere broer te wreken, richt een middelbare scholier zijn eigen misdaadsyndicaat op dat volledig uit kinderen bestaat. Drie jaar voor Audition zette deze inventieve spektakelfilm Miike Takashi al op de kaart.
Middelbare scholier Riki Fudoh leidt een dubbelleven in de georganiseerde misdaad. Met zijn bende minderjarige moordenaars (waaronder vijfjarigen met handwapens en een tienerstripper die vanuit een onverwachte opening dodelijke pijltjes afschiet) probeert hij de macht te grijpen in de onderwereld op het Japanse eiland Kyushu. Maar het gaat Fudoh niet alleen om macht: als kind was hij getuige van de gruwelijke moord op zijn oudere broer door zijn vader, een yakuza-baas, en nu zint hij op wraak.
Dit shakespeariaanse plot leidt tot een bloedvergiet wanneer Riki en zijn minderjarige bendeleden de grootste criminelen van de lokale onderwereld proberen uit te roeien, met de patriarch als hun ultieme doelwit. Deze fluorescerende bendeparodie oogt als een tot leven gewekte manga, is lekker overdreven en geregisseerd door een jonge Miike Takashi op zijn grofst. Fudoh eindigde in de top 10 beste films van het jaar van TIME Magazine, waarna Francis Ford Coppola en Wayne Wang Miike vroegen voor hun – helaas nooit van de grond gekomen – Chrome Dragon-project.