Vrouwen vertellen over hun ervaringen met het huwelijk en moederschap, afgewisseld door – onder andere – beelden van reclames voor bruiloften. Een baanbrekend werk van Kathleen Shannon, oprichter van Studio D, een productiebedrijf dat samenwerkt met de National Film Board of Canada en zich richt op films gemaakt door vrouwen.