Amelia is een elfjarig meisje dat op school wordt gepest. Om zich sterker te voelen, begint ze spullen van haar klasgenoten te stelen en verstopt ze die in een kast. Wanneer ze wordt betrapt, leert Amelia dat echte kracht niet in geheimen of wraak zit, maar in het durven aangaan van confrontaties.