When I Came to Your Door
Nu steeds meer informele nederzettingen in de stad worden gesloopt om ruimte vrij te maken voor stedelijke ontwikkelingsprojecten, raken de gemeenschappen met een laag inkomen in Addis Abeba ontheemd in hun eigen stad. Deze treurige film speurt door het puin van een verwoeste wijk en betreurt het snel veranderende gezicht van de hoofdstad van Ethiopië. Hier woonden vroeger vrienden, families en geliefden. Wat komt er terecht van hun dromen, hun hoop, hun zorgen? De emotionele intensiteit van deze poëtische korte film wordt nog intenser als je beseft dat de voice-over gebaseerd is op een liefdesbrief die is gevonden tussen het puin van een plek die ooit was en nooit meer zal zijn.