Jack Fritscher en Mark Hemry’s Palm Drive Video produceerde fetisjistische solo-homopornovideo’s toen de collectieve seksbeleving op meerdere fronten onder druk stond. Raw! Uncut! Video! toont de opkomst en ondergang van de safe sex studio en het stel dat die bedacht.
Raw! Uncut! Video! focust op een bijzondere niche in de erotica: het werk van Palm Drive Video dat bestond uit fetisjistische homoporno met de nadruk op sologenot. Het bedrijf werd opgericht door leermodel Jack Fritscher en de liefde van zijn leven Mark Hemry, als reactie op het ineenstorten van het collectieve homoseksleven in het begin begin van de aidsepidemie in de jaren 80. Palm Drive Video creëerde een zeer specifieke VHS-gemeenschap: individuele zelfbevredigers, verenigd in een gedeeld verlangen naar perversie en genot. Video speelde daar zelfs een zeer belangrijke rol in en de soms wat gruizige kwaliteit van de eerste video’s verleenden het gebodene ook een rauw, obsceen tintje.