Een walkthrough van een denkbeeldige videogame rond het scala aan huishoudelijke apparaten en consumentenelektronica dat de tweede helft van de jaren 80 bepaalde. Gemaakt in de kenmerkende, eenvoudige jaren 80-animatiestijl van Albert Birney, een van de origineelste hedendaagse Amerikaanse filmmakers.