In Varsha Bharaths ondeugende en ontroerende komedie wordt Ramya’s droom om de perfecte man te vinden belemmerd door opgelegde normen, strenge ouders, onbeantwoorde liefdes en de ongecontroleerde chaos van haar eigen geest.
Ramya’s leven is een woeste mix van dromen, verlangens en de zucht naar vrijheid. Als jonge vrouw in Tamil Nadu worstelt ze ermee om de tradities van haar conservatieve opvoeding te verenigen met de chaos van haar innerlijke wereld. Van een geheime verkering met Nalan op Yahoo Messenger tot haar relatie op de middelbare school met de charmante maar onbetrouwbare Arjun, wordt Ramya’s leven beheerst door liefde, verlies en veerkracht in al zijn chaotische en herkenbare glorie.
In het begin van de film jaagt Varsha Bharath ons door de ongecontroleerde chaos van Ramya’s geest, als perfecte introductie tot dit onvolmaakte, fascinerende en o zo menselijke personage. Ze zit vast tussen haar echte leven en haar gedroomde leven en haar zoektocht is er een vol romkomclichés, generatiekloven en problemen van een jonge vrouw op zoek naar haar eigen weg in een wereld die haar keuzes vaak beperkt. Bad Girl is een vlotte, energieke coming-of-agekomedie, met een glansrol voor Anjali Sivaraman die Ramya’s humeurige, levendige en vrolijke complexiteit buitengewoon diepzinnig, herkenbaar en vol geestdrift vertolkt.