B and S is de derde brief in de essayreeks van Lipika Singh Darai. Tijdens de denkbeeldige gesprekken van de filmmaker met haar overleden groottante vertelt ze het verhaal van B en S. B en S verschijnen, delen hun herinneringen, onderhandelen over de betekenis van transheid, liefde, verlies, vriendschap en geweld. Een teakboom en een kleine papegaai helpen Darai om deze verhalen met elkaar te verweven. Het resultaat is een persoonlijke, warme en oprechte ode aan vriendschap en aan het opbouwen van een ander soort thuis.