Man of Aral
Het Aralmeer droogt langzaam op. Het is een van de schrijnendste voorbeelden van door mensen veroorzaakte klimaatramp. Verschillende handmatige technieken worden toegepast op timelapse-beelden van de geleidelijke opdroging, waarbij de barstende, eroderende emulsie het landschap weerspiegelt. De soundtrack is geïnspireerd door de originele muziek die John D. H. Greenwood componeerde voor Man of Aran (Robert J. Flaherty, 1934).