Een speelse, bewust eenvoudige animatie over haar. Zwarte vrouwen is altijd verteld dat mooi haar licht en luchtig is, en zeker niet dik en kroezend. Daarom mishandelden ze hun haar met allerlei producten. Maar met de komst van Black Power is dat fundamenteel veranderd!