Kafka is fitnessinstructeur, vechtkunstenaar en bezorger. Hij houdt er meerdere baantjes op na om voor zijn moeder te kunnen zorgen. Het leven zit hem niet mee: toen Kafka jong was, beëindigde zijn vader zijn leven en nu is het net uit met zijn vriendin. Maar misschien zal zijn ontmoeting met de charmante jonge bedrijfsleider Daniel het tij doen keren.
In Amphetamine onderzoekt de provocerende Hongkongse filmmaker Scud de kans op liefde tussen twee mensen die naar elkaar snakken en erin geloven, maar die er misschien niet toe in staat blijken. Hij zet hiervoor wederom een cast bizar knappe mannen in, die zich door strakke, elegante ruimtes bewegen met een hoog campgehalte. Kafka en Daniel storten zich in een relatie, op zoek naar de liefde die de pijn van hun eenzame levens zal verzachten en hun twijfels weg zal nemen. In plaats daarvan dreigen ze een gevaarlijke drug voor elkaar te worden.
Amphetamine is een van Scuds meest gevoelige films. De film is geïnspireerd door een van zijn goede vrienden die bijna het leven liet, en opgedragen aan de mensen die hun hele leven zoekende zijn naar liefde van anderen. Maar is dat wel echte liefde?