Een door de West-Duitse televisie ingehuurde filmploeg met een voorliefde voor schokkende documentaires filmt de sloppenwijken van Cali. Als ze een dakloze man geld bieden om hem te filmen, wordt hij kwaad en veegt hij zijn achterste af met de bankbiljetten. Zou dat echt gebeurd zijn? Een indringend commentaar op armoedeporno en gescripte documentaires.