ÆTHER (Poor Objects) verkent de relatie tussen de fysieke en de digitale ruimte. Net als de woordspeling op het woord ‘ether’ in de titel verbindt Shuang Li ongelijksoortige beelden – zoals die van de ringlamp, een apparaat dat veel gebruikt wordt door vloggers, webcammodellen en de mensen die nu thuis werken en op hun schermen leven – met de jaarlijkse zonsverduistering. Deze caleidoscopische videocollage is losjes gebaseerd op de oude Chinese mythe waarin een godin haar eigen lichaam gebruikt om de gebarsten hemel van klei te repareren. Reflecterend op de tegengestelde relatie tussen het lichaam en zijn schermversie vormt het concept lekkage een onderliggend, terugkerend thema in de beelden en vormt het script van de twee vrouwelijke vloggers een evaluatie van de gebrekkige relatie tussen de virtuele pixelwerelden en de fysieke wereld. Het werk moedigt mensen aan hun eigen kijk op de werkelijkheid te verkennen en na te denken over de gevolgen van de voortdurend uitdijende digitale wereld.