Un adiós para Lilí
Als de vrouw aan de deur verschijnt die de stroom komt afsluiten bij klanten met een betalingsachterstand, is niemand blij. Maar als een van die klanten, Lilí, overlijdt, moet onze hoofdpersoon haar werk en dagelijkse sleur loslaten, en de geesten om haar heen haar laten helpen het juiste signaal door te krijgen.