Angelo
Alex Plumb vertelt het verhaal van Angelo, een queer jongere die werkt als schoenpoetser in de straten van La Paz in Bolivia. De film, opgebouwd uit korte shots die een fragmentarisch en krachtig portret van de stad schetsen, verteld in de eerste persoon en afgewisseld met magische visioenen van heiligen, toont hoe Angelo zijn eigen verhaal mythologiseert om de ellende van de alledaagse realiteit te overleven.