So Low You Can’t Get Over It
Lois heeft een cruise gewonnen met een radiospel. Een videomaker wil een citaat van haar, maar Lois heeft andere plannen.
Van een bevalling tot beginnende dementie en van het Tahrirplein tot Trump’s inauguratie: een nadrukkelijke ode aan de mens.
Twee tieners maken een reis naar het onbekende. Een allegorie voor een generatie die de wereld op haar eigen voorwaarden tegemoet wil treden.