Het universum van Phalène, visueel verbluffend en smaakvol gecomponeerd, dompelt je onder in een wereld die genuanceerd wordt door sciencefiction en rust op een delicaat evenwicht tussen beeld en geluid. Een feest voor de ogen en een krachtig staaltje cinema.