Last Days of Summer
Als de verschoppeling van het dorp vreemde geluiden hoort in de bergen denkt iedereen, behalve zijn broertje, dat het weer een van zijn fratsen is. Hij moet zich richten op het vinden van een echtgenote om zichzelf te redden en zijn plaats in de sociale hiërarchie veilig te stellen, maar de geluiden klinken steeds harder.