La voz rosa
Een jonge basisschooldocent zoekt naar haar verdwijnende stem in een vreemde stad. Ze ontmoet vrouwen die haar willen helpen om te vinden wat ze verloren heeft. In een mengeling van documentaire en fictie vertelt Marieke Elzerman over een reis waarbij empathie en zelfbewustzijn zijn verstrengeld in een schitterend, volledig vrouwelijk fresco. La voz rosa, meesterlijk gedraaid op film en met een indrukwekkende vertolking van Naomi Pacifique, valt op door zijn filmische vertelvorm.