Tomorrow Is a Water Palace
Deze duizelingwekkende visuele reis is door regisseur Juanita Onzaga omschreven als een ‘voorouderlijk futuristisch’ werk. Het kiest het perspectief van Sybille, de laatste vrouw op Aarde, een planeet waar water niet langer voorradig is. Ze probeert te communiceren met de geest van het water, een drager en overbrenger van meer herinneringen dan mensen ooit konden onthouden. Deze op Super 8 gedraaide zintuiglijke tocht neemt een vloeibare vorm aan om het einde van de Aarde te beschrijven zoals wij mensen die kennen.