Glass Life
Glass Life is een dynamische verzameling afbeeldingen en video die de kunstenaar door de jaren heen op haar harddrives heeft verzameld. Vanuit haar studio gebruikt de kunstenaar haar computer en verschillende studio-opstellingen om haar visuele archief – en de buitenwereld – te doorgronden. Een stortvloed aan beelden van voedsel, politici, filmidolen, sportvrouwen, instagrammodellen, prachtige kunstwerken, stripfiguren, emoji’s en zelfportretten strijden om onze aandacht. Een duizelingwekkende tocht door onze consumptiegerichte visuele wereld.