World
Twee jaar geleden verhuisde Claudette naar een afgelegen dorp in Armenië om voor haar bedlegerige moeder te zorgen. Inmiddels is het omgaan met en het ontwijken van het onafwendbare verlies een dagelijks, verwarrende routine voor haar. In World gaat Haroutounian op vaardige wijze in op de bijzonderheden en het universele van rouw.