Tijdens een gesprek ’s avonds laat met haar moeder vraagt een jonge vrouw advies over geluk, oprechtheid en liefde voor een ander. De antwoorden die ze krijgt roepen herinneringen op aan haar voormalige geliefde. Een prachtige, ontroerende verbeelding van de opeenstapeling en nieuwe interpretaties van herinneringen.