Tachibana Ayako en Keisuke werden een hit op YouTube met hun schattige video’s, die zij voor het grootste deel maakt, maar waarvoor hij alle eer krijgt. Alsof dat nog niet genoeg is, bedriegt Keisuke Ayako ook nog – hij kijkt naar video’s van hen samen terwijl hij vreemdgaat. Maar Ayako zal haar erkenning krijgen, en haar wraak.
In de jaren negentig werden pink eiga (Japanse licht erotische films) regelmatig vertoond op internationale festivals, maar dat hield plotseling op. De pink-eiga-cultuur, met name filmproductiemaatschappij OP Eiga, bleef echter jaar in jaar uit kleine en grote meesterwerken produceren. Een van hun films uit 2020 springt eruit: Ayako Tachibana Wants to Go Viral. Deze eigenzinnige satire over de mores van YouTubers verandert in een stijlvolle horrorfilm met bijtende kritiek op de moderne imagocultuur en het verkopen van een privéleven (of de illusie daarvan) aan het publieke domein.