Kathodestraalbuizen versus celluloid: elektrische signalen gaan een dialoog aan met de fotochemische deeltjes in filmemulsie. Met een zelfgebouwde generator creëren Canapa en Birot beeld en geluid, die ze met dezelfde generator en vier filmprojectoren live manipuleren. Geluids- en lichtgolven trillen in overweldigende eenheid.