Vitória
Vitória besluit om de wantoestanden in de fabriek niet langer te pikken en gaat op zoek naar een mogelijkheid voor de vrouwelijke werkers om gehoord te worden. Gemaakt met de arbeiders van een textielfabriek op het platteland van Minas Gerais. Een urgent verhaal nu de extreem-rechtse Braziliaanse regering sociale structuren in rap tempo afbreekt.