Zomer 2018. Tokio is veranderd in één grote bouwplaats ter voorbereiding op de Olympische en Paralympische Spelen die er in 2020 zullen plaatsvinden. Maar achter de façades van ambitieuze bouwwerken voltrekt zich een nog ingrijpender transformatie: de stad wordt, met inwoners en al, gedigitaliseerd. Het door de bevolking enthousiast omarmde ‘Fusion’-programma is hard op weg om volledige controle te verwerven over de breinen van Tokio’s burgers. Tegen die achtergrond volgt deze spiritueel-filosofische sciencefictionfilm twee tienermeisjes met speciale gaven en een dito missie.
Uit de droomachtige beelden van director of photography Sean Price Williams doemt een stad op die slingert tussen alledaags en hypermodern, een variant op de tussenwerelden die regisseur Maiko Endo eerder opriep in Kuichisan (2011) en Technology (2016). Een retro-futuristisch geluidsontwerp van Nicolas Becker begeleidt dit dystopische visioen van ons dagelijkse hier en nu, waarin het digitale totaaltoezicht zijn geruisloze opmars maakt.