There Is a Spider Living Between Us
De Indiase kunstenaar Tejal Shah verkent de lagen van vrouwelijke, met name lesbische, seksualiteit en verlangens, waarin twee wezens samensmelten en één worden. De film combineert verschillende technieken om zo een droomachtige sequentie te creëren, een ruimte om het karakter van eenheid te overpeinzen.