Een groep in weinig verhullend leer gestoken sterke vrouwen, vol haarlak en eyeliner, neemt een traditioneel mannelijk terrein over in deze videoclip voor de New Yorkse clubhit van de band Dominatrix. De clip werd verboden op televisie, maar vond zijn weg naar de permanente collectie van het Museum of Modern Art.